Saturday 30 June 2012

Eerste project


Onmiddellijk nadat ik mijn naaimachine gekocht heb ben ik aan de slag gegaan. Ik had het boek 'beroemde jurken' (famous frocks) eerder deze week besteld. Het boek beweert dat zelf een onervaren naaister deze jurkjes kan maken! Ik heb de proef op de som genomen en ben zelf aan de slag gegaan. Ik ben begonnen met het Jacky Kennedy jurkje. Ik had heel goedkoop linnen op de markt op de kop kunnen tikken tegen €3 de meter, budgettaire rampen konden zich dus al niet voordoen!


Alle begin is moeilijk, maar al bij al mag het resultaat er zeker wezen! Heel de keukentafel was in een mum van tijd bezet met al mijn materiaal.




Ik ben nog niet helemaal tevreden met het eindresultaat, het is een heel simpel jurkje, vandaar heb ik een riem met strikje gemaakt uit hetzelfde stof (foto's volgen). Nu moet de jurk enkel nog gezoomd worden en dan is ze klaar voor een feestje!
 
 

No comments:

Post a Comment